piątek, 16 listopada 2018

Dlaczego CKU Koszalin?

Wybrałam CKU, ponieważ znam swoje możliwości i mogę wiedzieć, że zakończę tę szkołę bez problemów. Można powiedzieć, że ta szkoła jest zbudowana w fajnym miejscu w Koszalinie i łatwy jest do niej dojazd autobusem. Dzięki tej szkole miałam kilka kroków na praktykę. Nauczyciele są bardzo pomocni i bardzo dobrze edukują.Tę szkołę poleciła mi dobra znajoma, która skończyła już naukę w tej szkole i była bardzo zadowolona. Szkoła jest za darmo. Za co lubię tę szkołę? Za bardzo dobrą i zdrową atmosferę. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj się edukować i rozwijać dalej. Jest dużo możliwości do wyboru; dużo kursów i zawodów do zrobienia. Bardzo podoba mi się to, że można mieć dużo możliwości spełniając swoje marzenia.
Asia


Dłuższą chwilę szukałam odpowiedniej dla siebie szkoły. Potrzebowałam takiej, która będzie pasowała do moich ograniczonych predyspozycji czasowych. CKU okazało się świetnym wyborem. Zajęcia nie kolidują z moją predyspozycją czasową oraz chorobą, przez którą przechodzę. Nauczyciele są do tego bardzo mili i wyrozumiali. Jest tu też cała oferta ciekawych Kursów Zawodowych. Zachęciły mnie do zdobycia zawodu. Na razie chcę jednak skończyć liceum. Potem jednak na pewno będę starać się o kurs fotografii.
Anka 

Przyszłam do szkoły Centrum Kształcenia Ustawicznego, ponieważ skończyłam Zasadniczą Szkołę Zawodową. Chciałam iść szybko do pracy nie było takiej potrzeby w rodzinie, że musiałam pomóc rodzicom. Chciałam być niezależna, nie wyciągać od nich pieniędzy. Tak zaczęłam swoją przygodę z pracą w wieku 18 lat. Zaczęłam szkołę wieczorową w Centrum Kształcenia Ustawicznego, ale ze względu na jednego wymagającego nauczyciela nie skończyłam jej i dałam sobie spokój z kształceniem. Po 10 latach przerwy w nauce podjęłam decyzję, że czas zrobić średnie wykształcenie. Bo mam rodzinę i dwoje dzieci i co bym powiedziała dzieciom jak by się zapytali dlaczego mam tylko szkołę zawodową? A tak jak ją skończę, bo robię to dla dzieci i samej siebie, ponieważ bycie mamą i pracować w handlu i uczyć się jest naprawdę dużym wyzwaniem.
Małgosia 

Szkołę w CKU zacząłem już w gimnazjum lecz postanowiłem, że będę kontynuować po kilku latach przerwy szkołę zaoczną w Centrum Kształcenia Ustawicznego, ponieważ jest dobry poziom nauczania oraz pomocni nauczyciele i poznanie nowych znajomości. Szkoła średnia wraz z maturą przyda mi w życiu aby mieć lepszą pracę.
Andrzej 

Wybrałem CKU Koszalin, ponieważ chciałem zrobić krok do przodu w swoim życiu zawodowym. Ukończyłem tu kurs m19 (operator obrabiarek skrawających). Aktualnie dzięki temu pracuje w tym zawodzie i zdobywam doświadczenie. W międzyczasie postanowiłem zrobić liceum, tak po prostu "dla siebie". Uważam, że na naukę nigdy za późno, więc spróbuje zdać maturę, by nadrobić młodzieńcze beztroskie lata :)
Wojciech

Do szkoły CKU Koszalin przyszłam gdyż przerwałam szkołę zawodową. Uczyłam się w kierunku sprzedawcy. Przerwałam tam naukę na wzgląd tego, że musiałam iść do pracy by pomóc mamie finansowo. Straciła pracę z przyczyn zdrowotnych. W domu nie było najlepiej dlatego po ukończeniu 18-stego roku życia zdecydowałam, że pójdę do pracy i jednocześnie do szkoły zaocznie. Jestem sumienną pracownicą. Praca jest zmianowa przez co jest można cokolwiek zrobić koło siebie. Ja mam tylko 18 lat powinnam się bawić, a niestety muszę pracować.
Anna

Wybrałem to LO dla dorosłych w Koszalinie ze względu na dogodne godziny zajęć oraz przyjemny i łatwy do przyswojenia system nauczania.
Piotrek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz